Захист учнівського проекту з математики
«Як воно – бути особливим?» Так звучало запитання,
на яке учні 6-го класу Комунального закладу «Чернівецька спеціальна
загальноосвітня школа-інтернат №2» на чолі з вчителем математики Н.Б.Борлодян
шукали відповідь. Основним завданням колективу було визначення чисел, що
відрізняються від множини собі подібних.
Для роботи над проектом учні були поділені на
групи: «Хакери» - відшукували інформацію в друкованих джерелах в системі «Internet»; «Драйвери» - виконували досліди, розрахунки,
перевіряли гіпотези; «Файндери» - об’єднували теорію з практикою і готували
презентацію; «Провайдери» - презентували матеріали досліджень для аудиторії та
група «Спостерігачі».
Учні підготували ряд презентацій:
1. «Чи настільки прості ці прості числа?» (серед
множини натуральних чисел знайшлося «особливе» число – 1, яке не є ні простим,
ні складеним).
2. «Додатні і від’ємні числа» (число 0 в множині
раціональних чисел є «особливим», адже воно лише розділяє на числовому промені
додатні та від’ємні числа).
3. «Змінні та константи» (розглянули константу π).
Цікавими виявилися і деякі невідомі і дивні факти
про число π.
Зокрема:
- неофіційне свято «День числа π»;
- як запам’ятати число π;
- посвята числу π;
- як намалювати число π.
Кульмінацією презентації став музичний відеоролик,
в якому виконавець зіграв на фортепіано число π.
|