Чернівецька спеціальна школа №2 - Педагогічні читання - 2013

Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Четвер, 19.01.2017, 21:10

| RSS
Головна | Педагогічні читання - 2013
Меню сайту

Авторизація

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Олександр Скубак,

продюсер, адміністратор

Ніна Скубак,

менеджер, ньюсмейкер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com


   

Педагогічні читання - 2013


На запрошення кафедри сурдопедагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова інструктор слухового кабінету нашого закладу Н.Г. Скубак взяла участь у ХІV-ій Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічні читання-2013», присвяченій проблемі «Інтеграції дітей з вадами слуху в суспільство та напрямкам інклюзивної освіти в Україні», яка проходила з 04 по 08 червня 2013 року в м. Києві. 

Засідання круглого столу та пленарне засідання науково-практичної конференції проходило під головуванням завідувача кафедри сурдопедагогіки ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, доктора психологічних наук, професора, Президента ГО «Інститут сурдопедагогічної політики» Л.І.Фомічової.

Учасників конференції привітали: проректор з наукової роботи НПУ імені М.П.Драгоманова, доктор філософських наук, професор Г.І. Волинка; директор ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член Наглядової Ради ГО «Інститут сурдопедагогічної політики» В.М. Синьов, генеральний директор НВП «ВАБОС» В.П. Овсяник та ін.





У привітанні учасників конференції взяли участь також студенти-сурдопедагоги, серед яких були і ті, що проходили педагогічну практику в нашому закладі; актори театру «Райдуга», які свого часу були випускниками шкіл глухих та слабочуючих України.





На конференції розглядались питання:

-        Інтеграція дітей з порушенням психофізичного розвитку в  загальноосвітній простір.

-        Соціалізація, інтеграція та інклюзія: теорія, семантика та структура.

-        Провідні засоби онтогенетичного розвитку та спілкування осіб з вадами слуху.

-        Сурдопедагогічний супровід: форми і зміст інтегрованого та інклюзивного навчання.

-        Професійна компетентність в реалізації інтегрованого та інклюзивного навчання.

-        Педагогічні, психологічні та соціальні виклики інтегрованого та інклюзивного навчання.

-        Міжнародний досвід інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями.

-        Чинне законодавство в галузі інтегрованої та інклюзивної освіти.

-        Хід інтегрованого та інклюзивного навчання в різних областях України.

-        Діагностика готовності дітей з вадами слуху до інтегрованого та інклюзивного навчання та вимоги до сурдопедагогічного супроводу.

-        Спеціальна освіта як чинник досягнень випускників шкіл України для дітей з вадами слуху.

З доповідями на пленарному засіданні виступили:

- директор Центру інклюзивної освіти НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член НАПН України доктор педагогічних наук, професор В.І.Бондар – «Інтеграція дітей з порушенням

- головний спеціаліст відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів Галина Федорівна Лабайчук;

- генеральний директор центру слухової реабілітації «Аврора» О.І.Радченко - «Новітні забезпечення зростаючих комунікативних та навчальних потреб дітей з вадами слуху»;

- директор НВП «ВАБОС», доктор біологічних наук Б.С.Мороз – «Роль ресурсного центру в організації взаємодії з батьками дітей з порушеннями слуху при навчанні в масовій школі»;

- аспірант кафедри сурдопедагогіки Н.О.Клим – «Погляди М.Д.Ярмаченка на ефективність сурдопедагогічної допомоги глухим та слубочуючим дітям».

- Директори спеціалізованих навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом з різних областей України.






Пленарне засідання науково-практичної конференції завершилось обговоренням проекту та прийняттям резолюції.


Офіційні сайти

Відео блок
 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017