Захист учнівського проекту з математики
«Як воно – бути особливим?» Так звучало запитання, на яке учні 6-го класу Комунального закладу «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» на чолі з вчителем математики Н.Б.Борлодян шукали відповідь. Основним завданням колективу було визначення чисел, що відрізняються від множини собі подібних.
Для роботи над проектом учні були поділені на групи: «Хакери» - відшукували інформацію в друкованих джерелах в системі «Internet»; «Драйвери» - виконували досліди, розрахунки, перевіряли гіпотези; «Файндери» - об’єднували теорію з практикою і готували презентацію; «Провайдери» - презентували матеріали досліджень для аудиторії та група «Спостерігачі».
Учні підготували ряд презентацій:
1. «Чи настільки прості ці прості числа?» (серед множини натуральних чисел знайшлося «особливе» число – 1, яке не є ні простим, ні складеним).
2. «Додатні і від’ємні числа» (число 0 в множині раціональних чисел є «особливим», адже воно лише розділяє на числовому промені додатні та від’ємні числа).
3. «Змінні та константи» (розглянули константу π).
Цікавими виявилися і деякі невідомі і дивні факти про число π. Зокрема:
- неофіційне свято «День числа π»;
- як запам’ятати число π;
- посвята числу π;
- як намалювати число π.
Кульмінацією презентації став музичний відеоролик, в якому виконавець зіграв на фортепіано число π.