Зустріч з педагогами Кельменеччини
Інклюзивна освіта – гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи. Навчання відбувається за індивідуальними навчальними планами та забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом. Інклюзивна освіта передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Все це потребує додаткових знань у педагогів, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії.
Тому в рамках роботи ресурсно-методичного центру та відповідно до договору про співпрацю з педагогами Кельменецького району, що працюють в умовах інклюзії, 8 грудня в нашому закладі відбулась зустріч з вчителем української мови та літератури, класним керівником 5-го класу, де навчаються слабочуючі учні, М.І.Олійник та психологом С.В.Корней опорного закладу – Кельменецького ліцею.
Гості відвідали уроки, індивідуальні заняття, де вони мали можливість ближче ознайомитись з методикою роботи з учнями, що мають знижений слух, в робочій обстановці обговорили проблеми, які виникають у них в процесі роботи зі слабочуючими дітьми в умовах інклюзії та домовились про подальшу співпрацю з педагогами нашого навчального закладу.