Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Четвер, 25.05.2017, 08:44

| RSS
Головна | На порядку денному - трудове виховання
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



 

      На порядку денному - трудове виховання

 

    Головне завдання спеціальної школи – виховати дитину з особливими освітніми потребами так, щоб вона стала повноцінним, самодостатнім членом суспільства. Для цього, в першу чергу, її треба навчити любити працю. Тому 31 жовтня в нашому закладі відбулось засідання педагогічної ради на тему: «Удосконалення системи трудового виховання учнів з особливими освітніми потребами. Роль профорієнтаційної роботи з формування свідомого вибору майбутньої професії випускниками», де з доповіддю виступила заступник директора школи з вихованої роботи Л.М.Мельник.

    В обговоренні доповіді прийняли участь класоводи, вихователі, класні керівники, вчителі трудового навчання як старшої так і молодшої школи.

    Трудове виховання розпочинається в школі з перших років навчання. Тому класовод 2-го класу Н.Ю.Бачинська розповіла про те, як вона здійснює виховання позитивного ставлення учнів до різних видів трудової і професійної діяльності, формування початкових загальнокультурних умінь і навичок.

    Класний керівник 10-го класу Н.І.Полюлях поділилась досвідом формування ціннісних орієнтацій, мотивації самопізнання, самооцінки, самоаналізу з метою усвідомлення власної професійної спрямованості учнів 8-10-х класів.

    Проблеми трудового виховання в сучасній українській родині, взаємозв’язок школи та сім’ї в профорієнтації старшокласників висвітлила вихователь 8-Б класу М.І.Вахніцька.

    Про форми та методи роботи базового етапу професійної орієнтації старшокласників доповіла вчитель трудового навчання О.П.Мосійчук.

    Соціальний педагог Л.Г.Білик у своєму виступі зупинилась на психологічній готовності підлітків до праці, підкреслила місце і роль трудового виховання у формуванні всебічно розвиненої особистості.

    Багато відомих філософів, педагогів не мислили виховання поза працею. Так, наприклад, В.О. Сухомлинський, підтримуючи народні традиції в царині виховання, вбачав у праці невичерпне джерело виховання всебічно розвиненої особистості. «Виховну місію школи, — писав В.О. Сухомлинський, — ми вбачаємо в тому, щоб праця увійшла в духовне життя особистості, в життя колективу, щоб захоплення працею уже в роки отроцтва й ранньої юності стало однією з найважливіших якостей людини».

    Є ще суттєвий аспект важливості трудового виховання. Людина прагне до утвердження себе в колективі на основі престижу, а також бажає відчувати задоволення від певного виду діяльності. Якщо особистість залучена до бажаних видів трудової діяльності, це приносить психічне задоволення і забезпечує престижність особистості. Коли ж людина позбавлена можливості займатися працею (а отже, і відчувати радість діяти, мати задоволення), вона вдається до сурогатів, за допомогою яких можна штучно викликати ілюзорне відчуття задоволення, престижності. Такими засобами є алкоголь, наркотики. Це призводить до фізичного і соціально-психічного ослаблення частини людей і суспільства в цілому.

    На жаль, ми можемо констатувати, що нехтування закономірностями необхідності виховання дітей у праці призвело до певної деградації загальнолюдської ідеї трудового виховання і викликає фізичне й моральне ослаблення членів суспільства.

 

    
   

     
    
     
    
     
    
     
    
     
    
     
 

 
    

   

 

 

 

 

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017