Комунальний заклад «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр «РОДИНА»

Вівторок, 19.03.2024, 13:01

| RSS
Головна | Березневе засідання педагогічної ради школи
Меню сайту

#StopBullyng

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



 

      Березневе засідання педагогічної ради школи

 

    28 березня, під час весняних канікул, в нашому закладі відбулось чергове засідання педагогічної ради школи з проблеми «Організація роботи з розвитку продуктивних видів мовленнєвої діяльності – говоріння та письма. Формування вміння будувати діалоги та монологічні висловлювання».

    Для підготовки засідання педагогічної ради з проблеми «Організація роботи з розвитку продуктивних видів мовленнєвої діяльності – говоріння та письма. Формування вміння будувати діалоги та монологічні висловлювання» було створено творчу динамічну групу педагогічних працівників, яким було делеговано повноваження спостереження, дослідження, аналізу результатів вивчення стану практичної діяльності педагогічного колективу із зазначеної проблеми.

    Вчитель-дефектолог Є.С.Бодруг проаналізувала розвиток пізнавальних здібностей навичок самообслуговування, спілкування, розвитку мовлення дошкільників та їх готовність до навчання в школі.

    Голова методичного об'єднання вчителів української мови та літератури Ж.В.Бойчук дослідила сформованість читацьких, письмових, мовних умінь і навичок учнів 4-х класів та проаналізувала рівень діалогічного та монологічного мовлення учнів 4-х класів та їх готовність до переходу на навчання у 5-ті класи.

    Сурдопедагог О.Р.Бондаренко вивчала ефективність впливу корекційної роботи на загальноосвітніх уроках на успіхи в розвитку розмовної мови, соціально-комунікативний розвиток, формування ключових життєвих компетентностей та культуру спілкування школярів.

    Голова м/о вихователів початкових класів Н.Ю.Бачинська досліджувала розвиток комунікативних компетентностей вихованців початкової ланки в позаурочний час.

    Голова м/о вихователів старших класів О.Л.Семенова вивчала систему роботи вихователів старших класів з розвитку уміння учнів з порушенням слуху будувати діалоги та монологічні висловлювання за навчальним матеріалом та відповідними ситуаціями.

    Про проведені дослідження члени динамічної групи доповіли на засіданні педагогічної ради.

    Результати проведених досліджень проаналізувала у своїй доповіді інструктор слухового кабінету Н.Г.Скубак. Вона відмітила, що  проведені дослідження є досить актуальними, оскільки нині суспільству потрібна соціально компетентна особистість, здатна самокритично мислити, творчо діяти, застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, неординарно розв’язувати проблеми, створювати нове. Життєва компетентність учня – це запорука його успішного входження в систему соціальних, економічних, політичних та культурних відносин.

 

    
     
 
     
    
     
    
     
    
     
    
     
    
     
 
     
    
     
    
     
    
     
    

 

    
     

 

 

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2024