Пригоди двох ведмежат
Під такою назвою вихователь дошкільної групи Б Олена Козар провела заняття з казкотерапії.
Мета заняття полягала, передусім, у формуванні уміння дітей складати казку (за допомогою вихователя); удосконалюванні навичок будувати речення, розповідати невеликі вірші. У специфічній казковій формі, добре зрозумілій малюкам, Олена Євгеніївна продовжувала вчити дітей дотримуватися мовленнєвої культури спілкування, вдосконалювати вміння будувати відповідь згідно із запитанням різного типу, вчити складати речення за одним типом.
Це дозволило закріпити розрізнення поняття великий-маленький, кольори; розвивати дрібну моторику рук за допомогою горішкового масажу, розвивати мовне дихання дітей використовуючи вправу на дихання; виховувати позитивні риси характеру а саме вихованість, чесність, бажання допомогти.
В якості допоміжних матеріалів заняття було використано ширма «ліс», м'які іграшки - ведмедики (великий і малий), білочка, зайчик, санки, демонстраційна дошка, книжка саморобна для викладання ілюстрацій картинок казки, горщики великий і малий, кошик з горішками, шарф і шапка різного розміру, сліди зайця з паперу для рухливої гри, кучугури з синтепону.
Під час заняття вихованці грали у дидактичні ігри: «Знайди пару», «Добери за кольором посуд».
Завдяки майстерності педагога та вдало продуманому сценарію заняття пройшло як на одному диханні.