Логопедичні ранки
Щороку учні початкової школи звітують
про свої досягнення у мовному розвитку на логопедичних ранках, де вони не
тільки поповнюють свій словниковий запас (предметний, дієслівний,
прикметниковий), а й розвивають слухове сприймання та увагу до мовлення сурдопедагога,
вдосконалюють навички у вимові звуків у складах, словах, реченнях, вчаться
вести діалог, відповідати на запитання, формують фразове мовлення, здатність
диференціювати однорідні предмети за істотними ознаками, вживати прикметники,
порівняння. Тема логопедичного ранку в кожному класі довільна. Головне, щоб
було весело і цікаво, побільше мовних ігор, вікторин, конкурсів, скоромовок, віршів,
пісень. Ось і цього року під гаслом «Щоб ротик був слухняний» пройшли
логопедичні ранки:
у підготовчому Б класі «Як Незнайко
заблукав у темному лісі»;
в першому класі «Звук «Н» у
фруктово-ягідному коктейлі»;
в третьому класі «Український
віночок»;
в четвертому класі «Мандрівка звука
«С» зоопарком».
Говорити кожен звик –
Має кожен з нас язик,
Та не всіх він слухає.
А щоб він слухняним став,
Робимо багато вправ
|