Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Субота, 21.10.2017, 23:24

| RSS
Головна | Як «достукатися» до малюка-аутиста
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com


 

      Як «достукатися» до малюка-аутиста

 

    30 листопада 2016 року класовод другого класу нашого закладу Ольга Дмитрівна Левицька взяла участь у засіданні круглого столу ПМПК «Корекційна робота з дітьми з раннім дитячим аутизмом» де поділилася досвідом роботи з дітьми, що мають діагноз РДА.

    У своєму виступі Ольга Дмитрівна спростувала міфи про те, що аутична дитина не може  сприймати чужі емоції, не вміє  любити, не вміє спілкуватися й творче мислити, не вміє  мислити абстрактно.

    25 березня 2016 року Ольга Дмитрівна брала участь  у  Всеукраїнській науково-практичній конференції «Проблеми та досягнення у сфері аутизму в Україні та інших країнах світу», що відбувалась у Міністерстві освіти і науки України.

    Це був 20-й ювілейний семінар Консула «Аутизм Європа» Інни Сергієнко. Інна Володимирівна Сергієнко - Консул провідної Міжнародної Асоціації «Аутизм – Європа», засновник МГО «Фонд допомоги дітям з синдромом аутизму «Дитина з майбутнім», лауреат міжнародної премії  NАРА 2014  (NaturallyAutisticPeopleAwards) в номінації  CommunityMentor  (наставник спільноти). Мама дитини з аутизмом.

    Тут вона ознайомилася з методами покращення поведінки та навичок комунікації у дітей, які застосовує на практиці:

  • АВА – Прикладний Аналіз Поведінки (Applied Behavior Analysis)
  • DTT - Метод дискретних спроб (Discrete trial training .)
  • ABC модель.(Rational Emotive Behavior Therapy  )
  • Методика TEACCH (Teaching children with Autism to Mind-Read)
  • Методика полегшеної комунікації (Facilitated Communication training. Rosemary Crossley)

    Педагог відмітила, що діагноз «аутизм» - величезний удар для батьків. Але потрібно знати, що є велика ймовірність повної адаптації малюка до соціуму (якщо у дитини збережений інтелект). Більшість дітей, батьки яких з раннього віку займалися їхньою психологічною та педагогічною корекцією, контролювали й усували поведінкові проблеми, живуть повноцінним життям. Але, щоб досягти таких успіхів, з кожною дитиною повинні займатися корекційні педагоги, а батьки в свою чергу повинні докласти максимум зусиль вдома. Головне – не замикатися навколо своєї дитини, не уникати друзів, подорожей з дитиною, - не ставати аутичною сім’єю. Дитину потрібно активно вводити в соціум.

    Головне  - пам'ятайте золоте правило: "Від дитини потрібно вимагати трішки більше, аніж вона уже знає і може. Це спонукає рух уперед, розвиток, а отже і гарний результат нашої  роботи".

 

    
     
 
     
    
     
    
     
    
     
    
     
    
     
    
     
    

 

 

 

 

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017