Засідання батьківської ради
Чільне місце у вихованні дітей відводиться батькам. Тому тісна взаємодія батьків і педагогів стоїть на першому місці у роботі педагогічного колективу КЗ «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2». Так 26 лютого директор закладу Н.В.Ткачук та заступник директора з навчальної-виховної роботи О.Р.Бондаренко провели збори батьківського активу, на яких розглядались питання матеріально-технічного забезпечення, створення умов по вдосконаленню навчально-виховного та корекційно-відновлювального процесу.
Велику подяку від імені всього колективу Наталія Василівна висловила батьківському комітету школи, Чернівецькій міській раді, Управлінню Поліції охорони у Чернівецькій області, Медичному університету, фірмі Мерседес Бенс, ТОВ «Роднічок», приватній особі О.І.Пуршага, приватним підприємцям С.М.Тимчук, І.Л.Найдиш, В.М.Найдиш, від яких надійшли благодійні кошти на встановлення металопластикових вікон, придбання іграшок та навчально-технічних засобів, спортивного інвентарю, встановлення бойлеру та душових кабінок, встановлення тротуарної плитки та багато іншого, що є необхідним для комфортного перебування в закладі дітей з особливими освітніми потребами.
Директор школи також ознайомила присутніх зі змінами в законодавстві України щодо навчання, утримання дітей з особливими освітніми потребами, розповіла про участь закладу в міжнародних програмах, в рамках яких відбувається підготовка документів на отримання гранту японського посольства Кусаноне та створення громадської організації батьків на підтримку дітей з с особливими освітніми потребами, окреслила перспективні плани щодо підготовки до 2016/2017 навчального року.
Заступник директора з навчально-виховної роботи О.Р.Бондаренко доповіла про динаміку контингенту учнів в період з 01.09.2015 року по даний час, терміни навчання учнів відповідно до Положення про спеціальну загальноосвітню школу-інтернат для дітей з вадами фізичного та розумового розвитку.
Батьки, що були присутні на зборах, висловлювали велику вдячність педагогам, технічному персоналу за гарні умови, створені в закладі для перебування їхніх дітей, що сприяє позитивній динаміці в їх розвитку і зізнавались в тому, що з острахом очікують оптимізації навчальних закладів інтернатного типу. В своїх виступах батьки наводили приклади з власного життєвого досвіду, які свідчать про те, що суспільство ще не готове до адекватного сприйняття дітей з особливими освітніми потребами.