Чернівецька спеціальна школа №2 - Пізнавальна година для педагогів

Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Вівторок, 28.02.2017, 09:40

| RSS
Головна | Пізнавальна година для педагогів
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



 

      Пізнавальна година для педагогів

 

    «Повернення у минуле крізь призму сучасності» - під такою назвою для педагогів КЗ «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» вихователь М.Ю.Фалібога провела інформаційно-пізнавальну годину. Тут було проаналізовано те, як швидко в сучасному світі оновлюється наукова інформація, змінюються технології і очевидним стає, що навчити людину на все життя неможливо, а мета її навчання полягає в тому, щоб вона вміла навчатися самостійно. Найголовнішим у роботі вчителя є підготовка дітей до життя, що змінюється швидкими темпами.

    Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвиваюча, культурно-творча домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і розвитку, вміє використовувати набуті знання і критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни. Саме тому у Національній доктрині розвитку освіти перехід із інформаційно-описового на особистісно-орієнтоване навчання визнаний головним напрямком удосконалення освітньої галузі держави. Удосконалення стандарту на засадах компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів розкриває мету розвивального навчання: створення умов для формування у дитини уміння і бажання вчитися, тобто її самоосвітньої компетентності.

  
     
  
     
  
     
  
     
  
     
  

    Далі присутні пригадали що є метою та головним завданням особистісно-орієнтованого навчання та історію виникнення розвивального навчання, видатних вчених, філософів, що стояли на витоках педагогічної науки, розглянули педагогічні погляди та ідеї відомих науковців.

    Особливу увагу було приділено розробці концепції розвивального навчання українськими фахівцями педагогічної психології і зроблено висновок про те, що існування системи розвивального навчання в Україні є об’єктивною реальністю, її розвиток є природним, ніхто не нав’язує цю систему вчителеві – він сам її обирає. На даному етапі зафіксовано цей процес у відповідних документах, надано системі розвивального навчання певного статусу у середній освіті держави, тобто визнано її як одну з альтернативних систем початкової, а надалі і середньої освіти в Україні. 

    Надаючи дитині відповідну освіту і необхідну свободу, забезпечуючи її потреби та виховуючи в ній впевненість у власних силах, любов до життя, повагу, маємо велику надію, що в майбутньому вона повною мірою реалізує себе і буде готова до життя у світі швидких змін, у світі вічного руху.

 

 

Наш відео-блок
 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017