Надаємо корекційну допомогу
В 2010 році Науково-виробниче підприємство «ВАБОС» за підтримки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України створив Ресурсний консультативно-методичний центр корекційної роботи та інклюзивного навчання. Однією з базових шкіл-інтернатів цього центру є наш комунальний заклад «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2», який з жовтня 2011 року здійснює співпрацю з Динівецьким НВК Новоселицького району щодо надання психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання слабочуючій учениці Марині Чичі.
Задачами ресурсного центру є розвиток слухомовних та комунікативних навичок дитини зі зниженим слухом; методико-педагогічна підтримка дитини та членів її родини під час навчання в загальноосвітньому закладі; надання інформаційно-консультативної допомоги спеціалістам, що залучені до процесу інклюзивного навчання; адаптація до застосування в умовах інклюзії компʹютерного комплексу з програмним забезпеченням «Живий звук», та компʹютерного комплексу з програмним забезпеченням «Світ звуків І», «Світ звуків ІІ» та «Видима мова».
19 лютого 2016 року мобільна група нашого закладу в складі директора школи Н.В.Ткачук, інструктора слухового кабінету Н.Г.Скубак, психолога І.В.Мислюк, сурдопедагога Є.С.Бодруг, класовода 3-го класу Ю.С.Курик відвідала НВК с. Мигово Вижницького району, де уклала Угоду, предметом якої є надання послуг сурдопедагога, здійснення сторонами в експериментальному режимі інклюзивного навчання та корекції слухомовних вад розвитку учня 1-го класу Мигівського НВК дитини-інваліда Олександра Романюка, та надання сторонами одна одній навчально-методичної допомоги на взаємозацікавлених умовах.
Мати дитини, Олена Юріївна, та педагоги Мигівського НВК - вчитель 1-А класу Г.М.Клим, практичний психолог О.Т.Олексюк, вчитель-логопед Н.О.Фочук під керівництвом директора НВК І.А.Кравчука та завідувача районної психолого-медико-педагогічної консультації відділу освіти Вижницької РДА Н.В.Зварич радо зустріли членів мобільної групи та обговорили питання ефективності інклюзивної освіти та шляхи надання корекційної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.