Урок жестової мови
Вчитель жестової мови Валентина Петрівна Загута провела урок
на тему «Мовні терміни» де вона працювала над розширенням тематичної жестової
лексики, вчила дітей вірно відтворювати мовні терміни у жестових конструкціях,
закріплювала знання учнів з української мови з таких тем, як «Будова слова»,
«Частини мови», «Розділові знаки», «Слова – антоніми», вчила правильно вживати
закінчення слів, сприяла розвитку зв’язного мовлення, словникового жестового
запасу. Діти читали вірші, прислів’я, супроводжуючи мову жестами, відповідали
на запитання вікторини, грали в мовні ігри (гра «Виконай дії»).
|
|
Для пояснення
нового матеріалу, а саме змісту слова «Термін» та закріплення розуміння
значення цього слова, розуміння понять «медичні, географічні, фізичні,
математичні, педагогічні, літературні та інші терміни», та поняття «термін» -
як відрізок часу (термін зберігання продуктів, термін використання побутової
техніки, термін перебування в лікарні та ін.), з метою залучення зорового
сприймання для кращого засвоєння мовного матеріалу вчитель застосовувала мовні
таблички, вчила користуватися тлумачним словником.
Під час проведення
уроку Валентина Петрівна продемонструвала, що вона є грамотним педагогом,
досконало володіє методикою викладання жестової мови, має багаторічний досвід
спілкування з нечуючими учнями та їх батьками, добре розуміє психологію
нечуючої дитини та користується авторитетом як серед дітей так і серед дорослих
колег по роботі.
|