Чернівецька спеціальна школа №2 - Виховуємо правосвідомість

Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

П`ятниця, 20.01.2017, 15:52

| RSS
Головна | Виховуємо правосвідомість
Меню сайту

Авторизація

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Олександр Скубак,

продюсер, адміністратор

Ніна Скубак,

менеджер, ньюсмейкер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



 

          Виховуємо правосвідомість

 

     Одним з головних факторів соціалізації дитини з особливими потребами є правова освіта та виховання. Тому під час осінніх канікул в комунальному закладі «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» відбулась педагогічна рада з вищевказаної проблеми.

     З доповіддю на педраді виступила заступник директора з виховної роботи Людмила Михайлівна Мельник, де вона відмітила, що педагогічний колектив школи працює над реалізацією проблеми: виховання гуманіста, патріота, громадянина України в умовах особистісно орієнтованого навчально-виховного процесу; впровадження і розробка особистісно зорієнтованої технології виховання на основі цільових творчих програм класних керівників.

     Виходячи з проблемного питання, вимог правової освіти та виховання, які спрямовані на те, щоб підвищити виховну профілактичну роль у попередженні аморальних анти суспільних проявів учнів у шкільному учнівському колективі, у школі склалася певна система, яка передбачає цілеспрямовану, планову, взаємопов’язану, керовану діяльність її частин – від директора до бібліотекаря та медперсоналу.

     Дієвість складових частин системи правової освіти та виховання зумовлюється глибокими знаннями індивідуально-психологічних особливостей дітей з особливими освітніми потребами, умов їх сімейного виховання, мікросоціального оточення.

   
   
   
   

     Для організації правового виховання під час позакласної діяльності застосовуються найрізноманітніші форми та методи роботи: традиційні зустрічі з працівниками правоохоронних органів, з представниками юстиції, екскурсії, години спілкування, правові години, заходи змагального характеру. Це дає можливість учням набути безпосереднього досвіду в реалізації прав і свобод людини, сформувати організаційні та комунікативні вміння.

     Зі співдоповіддю на тему «Виховання у молодших школярів дисциплінованості – як важливої моральної якості, що стане фундаментом правомірної поведінки у суспільстві» засіданні педагогічної ради виступила вихователь 2-го класу М.Ю.Фалібога.

    Вихователь 7-го класу О.Д.Павленчук доповіла про вивчення прав та обов’язків дитини – перший крок до вироблення умінь і навичок правомірної поведінки в подальшому житті.

    «Формування в учнів правової свідомості як сукупності правових уявлень, поглядів, переконань і почуттів, що визначають ставлення особистості до вимог законів, регулюють її поведінку у правові державі» - такою була тема співдоповіді вихователя 8-го класу Н.І. Полюлях

    Психолог закладу І.В. Мислюк розповіла про вплив співпраці школи, сім’ї, правоохоронних органів, служб соціального захисту дітей на результативність вихованості школярів, формування їх правової свідомості та поведінки.

 

 

Офіційні сайти

Відео блок
 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017