Вдосконалюємо практичні навички
Педагоги нашого закладу в своїй практичній корекційно-розвитковій роботі керуються Положенням Міністерства освіти про організацію роботи з розвитку слухового сприймання мови та формування вимови, що здійснюється протягом всього навчального процесу і проводиться з метою розвитку в учнів порушеної слухової функції і формування усної мови на полісенсорній основі, вдосконалення ритміко-інтонаційної структури мови, її звукового складу, злитності, темпу, дотримання основних правил орфоепії, наближення усної мови школярів з порушенням слуху до природного звучання мови чуючих людей, формування і вдосконалення навичок сприймання усної мови оточуючих, музики, немовних звуків.
Корекція вади слуху а також формування виразної, розбірливої і природної мови школярів з порушенням слуху є обов’язковим завданням кожного співробітника школи, невід’ємною частиною кожного уроку і позакласного заняття. Тому 31 жовтня інструктор слухового кабінету Н.Г. Скубак провела майстер-клас, де вона зупинилась на методах і прийомах вироблення самоконтролю над вимовою в учнів з порушенням слуху, вдосконалення умінь і навичок слухо-зорового сприймання мови оточуючих слабочуючими учнями під час проведення уроків, фронтальних, музично-ритмічних та позакласних занять.
Тут педагоги закладу мали можливість розширити уявлення про дотримання мовного режиму – спілкування із слабочуючими учнями і учнів між собою на основі словесної мови, уявлення про комплекс єдиних організаційних і методичних вимог, обов’язкових для учнів, педагогів і всього обслуговуючого персоналу, вдосконалити навички корекції вимови вихованців з порушенням слуху.