Комунальний заклад «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр «РОДИНА»

Субота, 27.04.2024, 12:39

| RSS
Головна | Панорама освітніх інновацій
Меню сайту

#StopBullyng

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



Панорама освітніх інновацій

 

Нині дуже важко залишатися потрібним та цікавим педагогом, який вчить по-старому: чітко, сумно, «сухо» ... Формула «Я - вчитель, ти - учень» уже застаріла. На зміну їй прийшла формула успіху «Учитель + учні = партнери». Якщо вчитель хоче бути успішним, він повинен змінити своє ставлення до життя, до освіти, до учня. На уроці педагог має займатися не самореалізацією, а навчанням інших. Потрібно пам'ятати, що кожен із нас, педагогів, не тільки знавець у конкретній галузі, а насамперед учитель людських душ. Від нас залежить, що виросте з цього тендітного паростка: бур'ян чи пишна троянда. Тому кожен педагог повинен відчувати кінцеву мету своєї діяльності. Для доказу цієї тези існує відома притча: «В одного чоловіка, який віз тацю з цеглою, запитали, що він робить. Будівничий відповів: «Я цеглу везу». Другий, котрий робив ту ж роботу, відповів: «Я храм будую!». Отже, чи не ми, педагоги, будуємо людські душі?! Школа повинна стати храмом духовності, в якій пануватиме любов, повага, порозуміння. А для цього слід любити дитину, поважати, розуміти її потреби. Ми маємо шукати нові методи, нові підходи до викладання. Тільки цікавий учитель може пробудити інтерес до навчання у будь-якого за темпераментом і здібностями учня. Як же бути цікавим та сучасним? Проводити урок так, щоб діти з особливими потребами (слабочуючі, ЗПР),  з індивідуальними можливостями та здібностями опанували навчальний матеріал?

Це питання турбує як молодих, так і досвідчених педагогів нашого закладу. Вирішити його вони намагались на методичному вернісажі «Панорама освітніх інновацій», що відбувся 15 лютого в нашій школі. В своїх доповідях педагоги обмінювались досвідом роботи з провадження в життя методів і засобів навчання, які б зацікавлювали дітей вивченням свого предмета, вводячи інноваційні технології.

Вступне слово, як завжди, належало директору школи Г.А. Торській.

Заступник директора з навчальної роботи Н.В. Ткачук виступила з доповіддю на тему «Панорама освітніх інновацій».

Вчитель початкових класів Л.І. Дутчак розповіла про традиційну класно-урочну систему навчання.

Класовод дошкільної групи Є.С. Бодруг поділилась досвідом з впровадження системи педагогічних ігор.

Вчитель початкових класів К.С. Чепіль виступила з доповіддю на тему «Інформаційні технології комп’ютерного навчання».

Вчитель української мови і літератури С.К. Холодницька поділилась досвідом з впровадження технології проблемного навчання.

Вчитель початкових класів Ю.С. Курик виступила з доповіддю на тему «Технології інтерактивного навчання».

Вихователь Н.Г. Марценюк узагальнила досвід педагогів школи з впровадження технологій проектної діяльності.

Вчитель початкових класів О.Р.Бондаренко висвітлила питання технології формування в учнів критичного мислення.

Вчитель української мови та літератури Т.В. Лушпай зупинилася на актуальному питанні технологій колективного способу навчання.

Заступник директора з виховної роботи Л.М. Мельник  виступила з доповіддю «Технології особистісно-орієнтованого навчання».

Керівники закладу завершили методичний вернісаж  словами О.І.Герцена: «Нове потрібно створювати в поті чола, а старе само продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички».



Кожен з нас вчителів-практиків повинен намагатися передбачати зону найближчого розвитку дитини, стимулювати кожного вихованця до вдосконалення, намагатися так вчити учнів, щоб навчання для них стало внутрішньо необхідним чинником. Навчальна діяльність школяра повинна проходити в співробітництві один з одним і з дорослим, у спільному пошуку, коли дитина не отримує готових знань, а напружує свій розум та волю. Навіть при мінімальній участі в такій спільній діяльності вона повинна відчувати себе співавтором у вирішенні виникаючих проблем.

Подивіться в очі учнів, які виходять з ігрового уроку, і ... вчителя. Перед вами - люди, котрі отримали радість від праці. Що тоді «щастя», якщо не це?!



Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2024