Конкурс на кращу рухливу гру Відомо, що достатньо ефективними засобами корекції
рухової сфери дітей з особливими потребами є фізична культура. Для школярів зі
зниженим слухом особливого значення набувають ігри, що передбачають активні
рухові ігри (естафети, рухливі ігри, спортивні ігри. Вони допомагають ефективно
розв’язувати завдання реабілітації і корекції порушень рухової сфери цього
контингенту дітей, а також сприяють комплексному розвитку рухових якостей,
значно розширюють рухові можливості дітей, забезпечують повноцінне засвоєння
життєво важливих дій, удосконалюють основні рухи (ходьбу, біг, стрибки, лазіння,
кидання). В умовах гри ці рухи закріплюються, вдосконалюються та перетворюються
в навички. Під час їх засвоєння удосконалюються і процеси сприймання, мислення,
рухової пам’яті та реагування, розвивається інтелектуальна і емоційна сфери
дітей, що має особливе значення для учнів з вадами слуху. Крім того, ігрові
завдання та естафети допомагають виховати комплекс морально-вольових якостей:
витримку, стійкість, цілеспрямованість, організованість, рішучість, сміливість,
ініціативність, наполегливість, взаємодопомогу, здорове суперництво, свідому
дисципліну.
Тому то 23 травня у нашому закладі було
організовано конкурс на кращу рухливу гру серед учнів 5 – 10 класів.
Старшокласники ще раз довели, що вони спритні та веселі, завзяті та
цілеспрямовані. На спортивному майданчику було весело та гамірно. Учні 8 – 9
класів запрошували до естафети з м’ячем, 6-Б класу – до гри з кеглями. Хлопці
7-го класу виявились найспритнішими у перетягуванні канату, шестикласники
показали спритність в попаданні в ціль. Учні 5-го класу вчили всіх бажаючих
грати в рухливу гру «Вхопися за колір», а третьокласники грали в «Хвіст
крокодила» та «Третій зайвий».
|