Різноманітність культурних рослин
Таку тему мав урок з природознавства, що провела у 3-Б класі вчитель початкових класів Оксана Романівна Бондаренко.
Мета уроку полягала у формуванні в учнів поняття та уявлення про культурні рослини, про їх значення в житті людини, їх класифікацію, удосконалення навичок роботи з джерелами інформації.
Корекційно-розвиткова складова уроку передбачала розвиток навичок актуалізації раніше вивченого учнями матеріалу, розвиток сприймання мовлення вчителя на слухо-зоровій основі, розвиток слухового сприймання за допомогою звукопідсилюючих апаратів індивідуального користування впродовж уроку.
В ході уроку вчитель звертала увагу на збагачення словникового запасу, розвиток пам’яті, мислительних операцій аналізу, порівняння і узагальнення на предметно-образному і словесному матеріалі, що вивчається. Зверталася увага також на формування в учнів вміння виконувати дії за аналогією, сприймання і розуміння записів і розповіді (пояснення) вчителя, формування навичок спостереження та пізнавальної активності у процесі виконання практичних завдань.
Важливою складовою уроку була його виховна мета: прищеплювати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу і багатство.