Чернівецька спеціальна школа №2 - Березневе засідання педагогічної ради

Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Неділя, 26.02.2017, 07:36

| RSS
Головна | Березневе засідання педагогічної ради
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



 

      Березневе засідання педагогічної ради

 

    Навчання учнів з вадами слуху та загальним недорозвитком мовлення вимові становить частину загальної освітньо-виховної роботи спеціальної школи. Від якості фонетичного оформлення мовлення в значній мірі залежить інтенсифікація навчального процесу і безумовно – можливість виконання усною мовою її комунікативної функції.

    Тому 26 березня у комунальному закладі «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» відбулось засідання педагогічної ради з проблеми  «Дотримання мовного режиму в школі. Результати моніторингових досліджень щодо регуляції впливу корекційної роботи з учнями-інвалідами на підвищення рівня їх навчальних досягнень та ключових життєвих компетентностей».

    Для підготовки до засідання педагогічної ради була створена творча динамічна група педагогічних працівників, що протягом місяця вивчала роботу колективу по дотриманню мовного режиму, під яким розуміється сукупність єдиних організованих і методичних вимог та заходів, обов’язкових для дітей, педагогів, всього обслуговуючого персоналу, спрямованих на закріплення засвоєних школярами з вадами слуху та загальним недорозвитком мовлення правильних вимовних навичок.

    З доповіддю на засіданні педагогічної ради виступила інструктор слухового кабінету Н.Г.Скубак, яка повідомила про результати моніторингових досліджень а також охарактеризувала роботу колективу з вказаної проблеми.

 

    
     
 
     
    
     
    
     
    
     
    

    Педагоги, що виступали на засіданні педагогічної ради з питань дотримання мовного або фонетичного режиму як на уроках, так і в позаурочний час, під час виконання режимних моментів, проведення позакласних заходів, на прогулянках, екскурсіях прийшли до висновку, що тільки комплексний підхід створить умови для найбільш повного використання залишків слуху учнями з порушенням слуху у навчальній діяльності, сприятиме їх соціальній адаптації та подальшій інтеграції в суспільство. Виконання єдиних вимог, спрямованих на закріплення вимовних навичок учнів, є найважливішою умовою формування розбірливої, зрозумілої для оточуючих мови школярів з вадами слуху та загальним недорозвитком мовлення.

 

 

Наш відео-блок
 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017