Продовжуємо роботу Ресурсно-методичного центру
Як відомо, провідне місце в світовій системі освіти посідає підхід, що базується на ідеях інклюзивного навчання. Пріоритетом інклюзивної освіти є створення освітнього середовища, в якому надається підтримка дітям з психофізичними порушеннями в умовах звичайного класу місцевої школи.
Це завдання не є легким для педагогів навчальних закладів, де навчаються діти з особливими освітніми потребами. Тому в рамках завдань Ресурсно-методичного центру, з метою надання інформаційно-консультативної допомоги спеціалістам, що залучені до процесу інклюзивного навчання, 15 лютого в нашому закладі відбулась робоча зустріч з педагогами Вижницького та Кельменецького районів, що навчають дітей з особливими освітніми потреба в масових школах. До нас завітали вчитель-логопед Лукавецької ЗОШ Н.О.Фочук, вчитель початкових класів Мигівського НВК (опорний заклад) Г.М.Клим, вчитель початкових класів Росошанівського НВК І.В.Федорюк та мама одного з учнів вищевказаного закладу.
Гості відвідали урок математики в 4-Б класі, який провела вчитель початкових класів Ю.С.Курик, урок природознавства в 3-Б класі, який провела вчитель початкових класів О.Р.Бондаренко та індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови, що провела сурдопедагог О.В.Новосадська. Тут вони мали можливість ближче ознайомитись з методикою навчання дітей з особливими освітніми проблемами, особливостями слухо-мовленнєвої реабілітації дітей з порушенням слуху, збагатити досвід спілкування з дітьми, що мають знижений слух.
Зустріч завершилась обговоренням спільних проблем, що виникають в процесі навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії.