Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Середа, 21.04.2021, 20:20

| RSS
Головна | Семінар з методики Монтессорі
Меню сайту

#StopBullyng

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com


 

      Семінар з методики Монтессорі

 

Відповідно до рекомендацій Департаменту освіти Чернівецької ОДА, з метою забезпечення надання якісних психолого-педагогічних послуг дітям з особливими освітніми потребами, Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області організував проведення онлайн-семінару «Впровадження методики Монтессорі у закладах дошкільної та загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням». 17 листопада 2020 року педагоги КЗ «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» взяли участь у другому модулі цього семінару. Учасниками семінару стали працівники органів управління освітою, райдержадміністрацій, міської ради, об'єднаних територіальних громад, педагогічні працівники ЗДО, ЗЗСО з інклюзивним навчанням, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів області. Всього в онлайн-режимі було 65 підключень.

З вітальним словом до учасників семінару звернулась заступник директора ІППОЧО з науково-методичної роботи Тамара Степанівна Богачик.

З доповіддю на тему: «Монтессорі-освіта: актуальність, тенденції та перспективи розвитку» перед учасниками семінару виступила завідувач лабораторії ранньої діагностики та Монтессорі-терапії Навчально-методичного центру освітньої інтеграції факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова,  канд. пед. наук, Монтессорі-педагог, Монтессорі-терапевт Марина Єгорівна Родненок.

Її виступ продовжила  магістрантка другого курсу  факультету спеціальної та інклюзивної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова,  монтессорі-педагог (вчитель по роботі з дітьми від 3 до 6 років) Тетяна Дмитрівна Боровик. Вона розповіла про особливості підготовки Монтессорі-середовища вдома для дітей з порушеннями розвитку.

Далі завідувач ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти ІППОЧО Марина Олексіївна Анатійчук надала слово директору КЗ «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Наталії Василівні Ткачук, яка розповіла про стратегію нового навчання і виховання та необхідність створення просторового середовища для найповнішого розкриття внутрішнього потенціалу дитини у процесі вільної самостійної діяльності. Її виступ доповнила молодий педагог закладу, вчитель-реабілітолог Марія Миколаївна Сідор, яка розповіла про використання Монтессорі терапевтичної концепції в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Заступник директора з навчально-виховної роботи  КЗ «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Родіка Петрівна Фустій в своєму виступі наголосила на необхідності наступності та неперервності в освітньому процесі як єдиного цілого: дошкільної освіти та початкової школи.

Заступник директора з виховної роботи Людмила Михайлівна Мельник поділилась досвідом реалізації особистісно орієнтованої моделі навчання дитини з особливими освітніми потребами в контексті виховної системи закладу.

Вихователі дошкільного відділення та учнів початкових класів Ганна Михайлівна Маслей та Оксана Сергіївна Ткачук поділились досвідом застосування вправ практичного життя як невід’ємної складової освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.

На завершення адміністратор семінару Марина Олексіївна Анатійчук побажала всім учасникам подальших успіхів у застосуванні методики видатного педагога Марії Монтессорі у вихованні і навчанні дітей з особливими освітніми потребами.

     
    
     
 
     
    
     
    
     
    
     
    
     
    
     
 
     
    
     
    
     
    
     
 
     
    
     
    
     

 

 

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2021