Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Вівторок, 23.05.2017, 05:16

| RSS
Головна | Засідання круглого столу
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



Засідання круглого столу


Тимчасово виконуюча обов’язки директора комунального закладу «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Н. В. Ткачук та інструктор слухового кабінету Н. Г. Скубак взяли участь в роботі «Круглого столу» на тему «Комплексний медико-психолого-педагогічний супровід як засіб соціалізації дітей з порушеннями слуху», що був організований лабораторією сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України та консультативно-методичним центром корекційної роботи та інклюзивного навчання НВП «ВАБОС» та відбувся 9 грудня 2013 року в м. Київ.

З вітальним словом до учасників семінару звернувся доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, директор Інституту спеціальної педагогіки НАПН України В.В.Засенко.  

Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітей з порушеннями слуху учасників семінару повідомила спеціаліст Департаменту загальної, середньої та дошкільної освіти МОН України Г.Ф.Лабайчук.

Основні напрямки освітньої розбудови у навчанні дітей з особливими потребами висвітлила в своїй доповіді доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукових питань Інституту спеціальної педагогіки НАПН України А.А.Колупаєва.




З доповіддю на тему «Діти з порушеннями слуху: Крок за кроком від діагностики до інклюзії» виступив доктор біологічних наук, директор з наукових питань НВП «ВАБОС» Б.С.Мороз.

Про сучасні тенденції в науково-педагогічному супроводі дітей з порушенням слуху повідомила учасників круглого столу завідувач лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України В.В.Жук.

Про медичну діагностику та вербо тональну реабілітацію дітей з порушеннями слуху доповіла кандидат медичних наук, сурдолог вищої категорії, лікар-консультант Міського медичного центру проблем слуху та мовлення «СУВАГ» Т.Б.Кулакова.

Керівник відділу моніторингу кохлеарних імплантів у ДУ НДІ отоларингології ім. проф. О.С.Коломійченка НАМН України Н.В.Шепеленко розповіла про основи реабілітаційного супроводу дітей після кохлеарної імплантації.










У результаті обговорення низки актуальних питань діагностики, слухопротезування, організації та методики навчання, виховання і розвитку дітей з порушеннями слуху учасники «круглого столу» визнали:

1. Необхідність об’єднання зусиль Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства соціальної політики України, медичних, педагогічних працівників, психологів, батьків дітей з порушеннями слуху для розв’язання питань ранньої діагностики порушень слуху (в перші місяці життя дитини) та організації ранньої комплексної допомоги дітям з порушеннями слуху та їхнім родинам.

2. Доцільність співіснування у системі надання освітніх та розвивально-корекційних послуг дітям з порушеннями слуху різних типів навчальних закладів: спеціальних загальноосвітніх закладів, закладів з інклюзивною формою навчання, реабілітаційних центрів та їх тісної взаємодії у питаннях супроводу дітей з порушеннями слуху.

3. Варіативність у застосуванні методичних підходів навчання дітей з порушеннями слуху – ознакою сучасної прогресивної організації системи освіти дітей зазначеної категорії.

4. доцільність індивідуального підходу у виборі навчального закладу (спеціального, інклюзивного), методів роботи з дітьми, доборі комунікативних засобів з врахуванням запитів батьків, родинних традицій (в тому числі мовних), попереднього досвіду (в тому числі мовленнєвого), рівня підготовки дитини, стану слуху, часу та якості слухопротезування та інших чинників.

5. Розвиток слухового сприймання сучасними методами та інтенсифікація на цій основі розвитку словесного мовлення залишається одним з провідних напрямів спеціальної допомоги дітям з порушеннями слуху поряд з опануванням мовою жестів.  



Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017