Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Понеділок, 23.10.2017, 11:52

| RSS
Головна | Людські чесноти
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



 

      Людські чесноти

 

    У новому навчальному році третьокласники почали вивчати новий предмет «Я у світі», який реалізує галузь «Суспільствознавство» Державного стандарту початкової загальної освіти.

    Метою предмета є особистісний розвиток учня, формування його соціальної і життєвої компетентностей на основі поетапного засвоєння соціального досвіду, який охоплює загальнолюдські, загальнокультурні і національні цінності, соціальні норми, громадянську активність, практику прийнятої в суспільстві поведінки, толерантного ставлення до відмінностей культур, традицій, різних точок зору.

    Задовольнити потребу молодшого школяра з особливими освітніми потребами в спілкуванні з дорослими і ровесниками, прищепити слабочуючому учню людські чесноти та якості особистості, притаманні громадянському суспільству – то є нелегка задача. Шляхи вирішення цього завдання продемонструвала вчитель 3-Б класу Ю.С.Курик під час проведення уроку з предмету «Я у світі» на тему «Людські чесноти».

    На уроці вчитель працювала над формуванням в слабочуючих учнів поняття про людські чесноти як гарні риси характеру, які можна розвивати; вчила думати про свої вчинки та їхні наслідки; вдосконалювала вміння учнів аналізувати свою поведінку; розвивала мовлення, мислення, увагу, пам’ять; коригувала вимову учнів; збагачувала їхній словниковий запас; виховувала позитивні риси характеру

    Цей урок Юлія Сергіївна побудувала так, що на ньому учні мали можливість розмірковувати, досліджувати, аналізувати різні життєві ситуації, пропонувати різні шляхи розв’язання проблемних питань, робити висновки. Вчитель допомагала учням отримати досвід толерантної поведінки, співпереживання, співпраці, зрозуміти значення життя як найвищої цінності.

    Для реалізації зазначеної мети вчитель застосовувала інтерактивні методи навчання, такі як роботу в групах, аналіз історій і ситуацій, опитування думок, мозковий штурм, інтерактивні презентації, залучила учнів до активної пізнавальної діяльності, роботи над проектом.

    Вчитель продемонструвала шляхи досягнення мети уроку через реалізацію низки взаємопов’язаних завдань: формування життєвих, соціальних, громадянських компетентностей у ставленні школярів до природи, суспільства, людей, самих себе; найважливіших людських якостей, необхідних у власному житті, в різних сферах діяльності та співіснуванні з іншими живими істотами; виховання соціально активної особистості; опанування способів діяльності та моделей поведінки, що відповідають чинному законодавству України, враховують інтереси і потреби громадян, передбачають повагу і взаєморозуміння між людьми; розвиток навичок взаємодії у сім’ї, колективі, суспільстві через активне спілкування із соціальним оточенням; накопичення досвіду комунікативної діяльності, толерантної поведінки, співпереживання і солідарності з іншими людьми; випробування соціальних ролей, де можна виявити навички соціально бажаної поведінки.

 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

 

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017