Пізнати таємниці природи
Хімія як природнича наука є частиною духовної і матеріальної культури людства, а хімічна освіта – невідокремлюваною складовою загальної культури особистості, яка живе, навчається, працює, творить в умовах використання високих технологій, змушена протистояти екологічним ризикам, зазнає різнобічних впливів інформації. Хімічні знання створюють підґрунтя реалістичного ставлення до навколишнього світу, в якому значне місце посідає взаємодія людини і речовини, сприяють розкриттю таємниць живого через пізнання процесів життєдіяльності організмів на молекулярному рівні.
Нелегке завдання – донести до семикласників з особливими освітніми потребами поняття багатоманітності речовин, поняття про прості та складні речовини, навчити розрізняти прості і складні речовини, метали і неметали, закріпити знання про хімічні елементи і хімічну символіку, навчити складати моделі молекул, засвоїти класифікацію хімічних елементів, навчити розрізняти металічні і неметалічні хімічні елементи за їх положенням у періодичній таблиці поставила перед собою молода вчитель хімії комунального закладу «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Яна Олегівна Ловчинська.
Використання змістовної наочності, застосування спеціально створеної мультимедійної презентації, застосування експериментальних дослідів для пояснення нового матеріалу, моделювання молекул за допомогою різнокольорових паперових кружечків, тобто максимальне залучення зорового компоненту сприймання мови слабочуючими учнями, застосування жестової мови як допоміжної, створення на уроці проблемної ситуації, виконання цікавих завдань, розв'язування кросворду допомогли учням не тільки засвоїти програмовий матеріал, але самостійно робити висновки під час засвоєння понять про багатоманітність речовин та їх властивості.