Урок жестової мови
Вчитель жестової мови Валентина Петрівна Загута провела урок на тему «Мовні терміни» де вона працювала над розширенням тематичної жестової лексики, вчила дітей вірно відтворювати мовні терміни у жестових конструкціях, закріплювала знання учнів з української мови з таких тем, як «Будова слова», «Частини мови», «Розділові знаки», «Слова – антоніми», вчила правильно вживати закінчення слів, сприяла розвитку зв’язного мовлення, словникового жестового запасу. Діти читали вірші, прислів’я, супроводжуючи мову жестами, відповідали на запитання вікторини, грали в мовні ігри (гра «Виконай дії»).
Для пояснення нового матеріалу, а саме змісту слова «Термін» та закріплення розуміння значення цього слова, розуміння понять «медичні, географічні, фізичні, математичні, педагогічні, літературні та інші терміни», та поняття «термін» - як відрізок часу (термін зберігання продуктів, термін використання побутової техніки, термін перебування в лікарні та ін.), з метою залучення зорового сприймання для кращого засвоєння мовного матеріалу вчитель застосовувала мовні таблички, вчила користуватися тлумачним словником.
Під час проведення уроку Валентина Петрівна продемонструвала, що вона є грамотним педагогом, досконало володіє методикою викладання жестової мови, має багаторічний досвід спілкування з нечуючими учнями та їх батьками, добре розуміє психологію нечуючої дитини та користується авторитетом як серед дітей так і серед дорослих колег по роботі.