Логопедичні ранки
Щороку учні початкової школи звітують про свої досягнення у мовному розвитку на логопедичних ранках, де вони не тільки поповнюють свій словниковий запас (предметний, дієслівний, прикметниковий), а й розвивають слухове сприймання та увагу до мовлення сурдопедагога, вдосконалюють навички у вимові звуків у складах, словах, реченнях, вчаться вести діалог, відповідати на запитання, формують фразове мовлення, здатність диференціювати однорідні предмети за істотними ознаками, вживати прикметники, порівняння. Тема логопедичного ранку в кожному класі довільна. Головне, щоб було весело і цікаво, побільше мовних ігор, вікторин, конкурсів, скоромовок, віршів, пісень. Ось і цього року під гаслом «Щоб ротик був слухняний» пройшли логопедичні ранки:
у підготовчому Б класі «Як Незнайко заблукав у темному лісі»;
в першому класі «Звук «Н» у фруктово-ягідному коктейлі»;
в третьому класі «Український віночок»;
в четвертому класі «Мандрівка звука «С» зоопарком».
Говорити кожен звик –
Має кожен з нас язик,
Та не всіх він слухає.
А щоб він слухняним став,
Робимо багато вправ