Засідання круглого столу
Плутарх сказав: «Якими діти народжуються – не від кого не залежить, але в наших силах зробити їх хорошими через правильне виховання». Ці слова взяли на озброєння педагоги закладу і організували засідання круглого столу, де розглянули питання ефективності роботи з розвитку та вдосконалення читання у дітей із затримкою психічного розвитку.
На засіданні круглого столу завуч школи з навчально-вихованої роботи Наталія Василівна Ткачук розповіла про результати перевірки техніки читання та надала методичні рекомендації щодо подальшого вдосконалення проведення уроків читання.
|
|
|
|
Психолог закладу Ірина Василівна Мислюк підкреслила, що затримка психічного розвитку – це не хвороба, а індивідуальність розвитку. В своєму виступі вона висвітлила особливості дітей із затримкою психічного розвитку та склала рекомендації для батьків і вчителів щодо виховання, навчання, а, при необхідності і лікування дітей із ЗПР.
Вчитель початкових класів Ольга Дмитрівна Левицька поділилась досвідом роботи над формуванням навичок виразного читання в своїх учнів.
Вчитель української мови та літератури Тетяна Володимирівна Лушпай розповіла про те, як вона працює над вихованням інтересу до читання в учнів середніх класів. Вона наголосила, що одним з шляхів підвищення активності дітей у процесі читання є вдосконалення організації їхньої діяльності. А це осмислення прочитаного, знаходження логічних зв’язків між словами, реченнями, частинами тексту, розкриттям значення нових, незнайомих слів. Підвищенню читацького інтересу сприяють запис до бібліотеки; емоційне читання вчителя у класі; колективне обговорення творів; опис картин природи, опис портретів, вчинків дійових осіб твору; мотивація батьків; привернення уваги до читання за допомогою ілюстрацій; організація читацьких вікторин; інсценізація творів та багато інших цікавих методів і прийомів.
|
|
|
|
Засідання круглого столу завершилось бурхливою
дискусією та обговоренням майбутніх планів навчання вихованців закладу.




