Педагогічний консиліум
На виконання річного плану роботи закладу, з метою формування мережі класів та учнівських контингентів на 2013/2014 навчальний рік, ознайомлення з динамікою пізнавального розвитку, якісними показниками навчальних досягнень учнів 4-х класів, координації дій суб’єктів навчально-виховного та корекційно-розвивального процесів у виробленні сумісної стратегії допомоги учням з особливими освітніми потребами на новий навчальний рік 17 травня в закладі було проведено психолого-педагогічний консиліум по 4-х класах. На засідання консиліуму були запрошені батьки учнів 4-х класів. Вчителі основної школи, які упродовж лютого-квітня 2013 року відвідували уроки в 4-х класах, підготували інформацію про вимоги до навчальних досягнень учнів в 5-му класі, рекомендації щодо індивідуальної роботи з ними.
На засіданні консиліуму виступила заступник
директора з навчально-виховної роботи Н.В.Ткачук. Вона висвітлила основні
аспекти діяльності психолого-педагогічної служби закладу у виробленні сумісної
стратегії допомоги учням з особливими освітніми потребами 4-х класів.
Секретар шкільної ПМПК О.Р.Бондаренко доповіла про динаміку обстежень школярів 4-х класів шкільною психолого-медико-педагогічною комісією за 2012/2013 навчальний рік.
Про вплив виховної роботи на пізнавальний розвиток та емоційний стан дітей з особливими освітніми потребами доповіла заступник директора з виховної роботи Л.М.Мельник.
Аналітичні узагальнені матеріали за результатами діагностичної діяльності – спостережень, експертних опитів педагогів та батьків, обстежень школярів виклала психолог школи І.В.Мислюк.
Педагогічну характеристику навчальної діяльності та поведінки учнів, класу в цілому дали класоводи 4-х класів Л.А.Ракова та К.С.Чепіль.
Лікар закладу П.О.Боднарюк розповів про стан здоровя та фізичні особливості школярів 4-х класів, характеристику їх захворюваності за 2012/2013 навчальний рік, чинники ризику порушень розвитку по основних функціональних системах (в т. ч. наявність у минулому захворювань та травм, які можуть позначитися на розвитку дитини, наявність хронічних захворювань).
Завершився педагогічний консиліум підведенням підсумків щодо стратегії супроводу учнів при їх переході в наступні класи.