Зимові розваги
Під такою назвою 29 січня в 2-му класі нашого закладу відбулось демонстраційне музично-ритмічне заняття, яке провела вчитель музичної ритміки Ірина Іванівна Нємцева.
Музично-ритмічні
заняття в школі для дітей зі зниженим слухом мають велике значення, оскільки
вони сприяють розвитку у слабочуючих дітей емоційно-вольової сфери,
удосконаленню рухової сфери, розширенню пізнавальних інтересів, автоматизації навичок
звуковимови, розвитку слухового сприймання, естетичних смаків.
На занятті діти вчились зосереджено, із задоволенням слухати музичні твори, визначати їх настрій, темп та інші засоби музичної виразності, артистично відтворювати в рухах почуті в музиці образи (заєць, вовк, лисиця та інші). Вчились виразно передавати характерні особливості різних музичних образів, працювати над природним голосом, над чистотою інтонування, вчились правильно та своєчасно брати дихання між короткими музичними паузами, змінювати динаміку голосу, слухати музичний акомпанемент та один одного, разом починати та закінчувати слова та речення, чітко промовляти слова.
Весело і радісно було на занятті. Діти демонстрували різні зимові забави, відтворювали під музику ритмічні малюнки, навіть показали в особах казку «Снігуронька». Тут прозвучали дитячі віршики та пісні: «Падав сніг», «Баба – сніговиця», «Пісня Снігуроньки», «Зарядка», «Гра в сніжки», «Мороз іде».
Гості, присутні на заході, збагатили музичні враження, отримали справжнє естетичне задоволення.