Жовтневе засідання педагогічної ради
20 жовтня в закладі відбулось чергове засідання педагогічної ради з проблеми «Шляхи реалізації педагогіки партнерства, як складової формули Нової української школи у процесі соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку». Тут педагоги заслухали та обговорили доповідь заступника директора з виховної роботи Тетяни Володимирівни Черленюк про взаємодію батьків та вчителів на шляху формування в дітей з особливостями психофізичного розвитку готовності до життя в соціумі.
Про роль та завдання тьютора у взаємодії з дитиною з особливостями психофізичного розвитку розповіла класний керівник 4-Б класу Оксана Романівна Бондаренко.
Класний керівник 8-Б класу Ірина Іллівна Лунга донесла до присутніх інформацію про допомогу батьків у творчому онлайн-таборі «GoxChange».
Узагальнюючу інформацію про діяльність гуртків основної школи, наступність профорієнтаційної роботи «керівник гуртка – учень – батьки» надала вихователь 11 класу Олена Лазарівна Семенова.
Інформацію про реалізацію принципів партнерства шляхом формування в учнів морально-духовних цінностей та культури поведінки підготувала вихователь 4-А класу Неля Іванівна Полюлях.
На засіданні педагогічної ради мова йшла також про організацію психологом центру Іриною Василівною Мислюк опитування батьків з метою вивчення їх думки щодо ефективності роботи колективу з зазначеної проблеми та принципи педагогіки партнерства.
Класовод 1-А класу Оксана Сергіївна Ткачук підготувала інформацію про співпрацю фахівців з нейрокорекції, педагогів центру та батьків вихованців 1-х класів та адаптацію дітей з розладами спектру аутизму до навчання в центрі.
Шляхом голосування члени педагогічної ради затвердили перспективний план роботи центру на 2021 – 2026 роки.