Комунальний заклад «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр «РОДИНА»

Неділя, 22.12.2024, 05:12

| RSS
Головна | Підвищуємо кваліфікацію
Меню сайту

#StopBullyng

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 13
Гостей: 13
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



 

      Підвищуємо кваліфікацію

 

    З 13 по 17 січня в нашому закладі пройшли курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що надають освітні послуги особам з особливими освітніми потребами за програмою: «Психолого-педагогічна допомога дітям з аутизмом». Ведучою семінару була кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, провідний фахівець ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький принц», RВТ, автор методики розвитку соціального інтелекту у дітей з розладами аутистичного спектра «Світогляд», ведуча тренінгів та семінарів Інна Вікторівна Недозим, практичний досвід якої роботи з дітьми з аутизмом – 10 років.

    Заняття проходили за чотирма модулями. Перший змістовий модуль «Методологічні засади вивчення аутизму як феномену дизонтогенезу містив такі питання, як сутність поняття, причини, симптоми аутизму, як особливого виду онтогенезу, науково-доказова діагностика розвитку дітей з аутизмом. Скринінг, диференційна та поглиблена діагностика. Особливості використання міжнародних науково-доказових методик. Візуальна підтримка як головна стратегія цілеспрямованого навчання дітей з аутизмом. Впровадження засобів альтернативної комунікації в освітній процес дітей з розладами аутистичного спектра.

    Змістовий модуль «Зміст та алгоритм супроводу дітей з аутизмом в освітніх закладах» містив такі питання, як особливості складання індивідуальної програми розвитку для дітей з РАС. бар'єри у навчанні та шляхи їх усунення. Шляхи подолання небажаної поведінки у дітей з РАС. Створення та виявлення актуальних цілей розвитку для кожної дитини.

    Змістові модулі «Особливості практичної роботи фахівців з дітьми з РАС» та «Формування професійної компетентності фахівців» містили практичну частину, де педагоги отримали  консультації, відповіді на запитання, рекомендації щодо аналізу середовища на уроці, проведення групового заняття, опрацювання індивідуальних освітніх маршрутів, розроблення індивідуальної програми розвитку.

    Курси проходили протягом 5 днів (30 годин), за результатами яких педагоги отримали відповідні сертифікати. На курси були також запрошені батьки, яких цікавили питання навчання та виховання дітей з РАС. Тут вони мали можливість отримати консультації та рекомендації, практичні поради щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом.

 

    
     
 
     
   
     
    
     
    
     
    
     
    
     
 
     
    
     
    
     
    
     
    

 

    
     
 
     
    
     
   

 

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2024