Комунальний заклад «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр «РОДИНА»

Неділя, 22.12.2024, 05:33

| RSS
Головна | Методичний вернісаж
Меню сайту

#StopBullyng

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 18
Гостей: 18
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com



Методичний вернісаж

 

31 травня 2011 р. відбулося заключне засідання методичного об’єднання вихователів школи у формі круглого столу «Досвід роботи над індивідуальною проблемою».

Кожен фахівець розуміє, що його індивідуальна науково-методична діяльність – усвідомлена, цілеспрямована, планомірна та безперервна праця, спрямована на вдосконалення їхньої теоретичної та практичної підготовки, необхідної для щоденної роботи.

Тому педагоги піднімали такі проблемні питання, які об’єктивно виникають під час організації навчально-виховного процесу і вирішення яких передбачає суттєвий практичний і теоретичний інтерес.

    

    

    

Працюючи над індивідуальною науково-методичною проблемою, педагоги поглиблено та цілеспрямовано аналізували джерела інформації, особливо отримані під час консультацій, курсової перепідготовки, участі в роботі семінарів, читання психолого-педагогічної літератури з певної проблеми, ознайомлення з ППД. При цьому вихователі набули навичок аналізу змісту публікації та педагогічної практики, навчилися прийомам науково-дослідницької діяльності, оформленню результатів індивідуальної роботи над проблемою.

    

     

Кожен вихователь під час особистої презентації зосереджував особливу увагу на основні напрямки роботи з реалізації проблеми, на складові педмайстерності, співпрацю з батьками, особливості роботи з дітьми з вадами слуху різних вікових груп. Демонстрація дитячих робіт, фотографій та творчі знахідки педагогів-фахівців в плані виховання учнів з обмеженими можливостями, дали можливість переконатися в правильності обраних напрямів діяльності.

    

     

Так, педагоги дошкільного відділення Проц Л.І., Маньковська Г.Я., Ступак Л.В. велику увагу приділяють особистісно-орієнтованому вихованню через художньо-естетичний розвиток дошкільнят з вадами слуху.

     

     

Педагоги початкової школи обирали методичні теми залежно від проблем, які виникають у ході практичної діяльності. Так, педагоги презентували напрацювання за тематиками:

-        Ловчинська Я.О. – «Проблема адаптації до школи дітей із синдромом аутизму»;

-        Дутчак Л.І. – «Рухлива гра – як засіб виховання і розвитку слабочуючої дитини»;

-        Гушул М.Г. – «Естетичне виховання дітей з особливими потребами»;

-        Левицька О.Д. – «Трудове виховання. Формування працелюбності»;

-        Міріука С.М. – «Формування та розвиток навичок свідомого читання як основа формування соціального досвіду дітей з вадами слуху».

    

    

    

Вихователі, що працюють з учнями старших класів обирали теми, які сприяють формуванню особистості учня з вадами слуху, здатного орієнтуватися в умовах сучасного життя. Найбільш цікавими були виступи Марценюк Н.Г. «Чинники формування здорового способу життя дитини з особливими потребами», Перепічки С.А. «Професійно-трудове виховання», Стасюк М.І. «Виховання в учнів загальнокультурних цінностей – один із головних аспектів розвитку особистості з вадами слуху», Шундіної Л.П. «Екологічне виховання учнів в умовах школи-інтернату», Фалібоги М.Г. «Компетентнісно-організоване виховання», Павленчук О.Д. «Виховання національної свідомості шляхом вивчення народних звичаїв, обрядів та духовної спадщини українського народу», Семенової О.Л. «Розвиток пізнавальної діяльності дітей з вадами слуху».




Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2024