Вивчаємо українську мову
Одним з основних завдань навчання дитини зі зниженим слухом є залучення до мовної реальності, розвиток навичок мовленнєвої діяльності. Розв’язання цього завдання необхідне як для досягнення навчальної, так і для досягнення корекційно-розвивальної мети освіти дітей з особливими потребами.
Мовленнєва діяльність відіграє важливу роль для розвитку дитини, формування уявлень про цілісну картину світу, взаємозалежність і взаємообумовленість подій, явищ, вчинків людей і їх наслідків, привласнення соціального досвіду та встановлення соціальних контактів, особистісного розвитку, збагачення словника, формування вміння будувати власні висловлювання, набуття знань з різних галузей та розв’язання інших надзвичайно важливих і складних завдань освіти і виховання.
Тому стан вивчення української мови в комунальному закладі «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» знаходиться на постійному контролі. Так, з нагоди святкування Дня української писемності та мови та в рамках декади вивчення української мови педагоги закладу провели демонстраційні уроки, виховні заходи, години спілкування:
- «Письмо великої літери В. Написання складів, слів. Побудова моделей слів», Наталія Юріївна Бачинська, підготовчий клас:
- Інтегрований урок з образотворчого мистецтва, розвитку мовлення та музики «Ходить гарбуз по городу», Леся Анатоліївна Ракова, 1 клас:
- «Розрізнення однини і множини слів назв предметів», Катерина Степанівна Чепіль, 1 клас:
- «Іменники, що означають назви предметів. Розрізнення за питаннями хто? що? слів – назв предметів», Наталія Степанівна Король, 2-А клас:
- «Префікси і прийменники», Світлана Олександрівна Процюк, 3 клас:
- Урок позакласного читання «Подорож осінньою стежкою», Ольга Дмитрівна Левицька, 4-А клас:
- «Утворення слів з додаванням префіксів та суфіксів», Любов Іванівна Дутчак, 4-Б клас:
- Година спілкування – заочна подорож Буковиною на тему «З любові до малої Батьківщини починається любов до неньки України», вихователь Оксана Петрівна Ткачук, 4-А клас: