Батьківські збори
Сім’я відіграє надзвичайно важливу роль у вихованні дитини, а дитини з вадами слуху – особливо. Якщо батьки дітей з нормальним слухом через незнання певних педагогічних правил допускають помилки у вихованні, які потім важко виправити, то батьки нечуючих дітей перебувають у більш скрутному становищі. Через відсутність загально педагогічних та специфічних знань вони відчувають себе немічними, не знаючи, як виховати свою дитину, яка не може ні чути, ні говорити.
Тому в КЗ «Чернівецька загальноосвітня спецшкола-інтернат №2» велику увагу приділяють роботі з батьками. Так, на батьківських зборах, що відбулись днями у школі, мова йшла про спільну роботу педагогів, вихователів та сім’ї по духовно-моральному вихованню учнів.
Безумовно, батьків в першу чергу цікавлять побутові умови, в яких перебувають їх діти протягом навчання в школі. Директор закладу Н.В.Ткачук повідомила про підготовку приміщення до зимового періоду, утеплення та заміну вікон в класах та коридорах. Цікавою для батьків була інформація про те, що заклад перевірявся помічником представника уповноваженого Верховної Ради України з питань захисту прав дитини і отримав високу, майже 100%-во схвальну оцінку підготовленості приміщення до перебування вихованців у закладі.
Заступник директора школи з навчально-вихованої роботи О.Р.Бондаренко ознайомила батьків з державними вимогами до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з особливими освітніми потребами. Заступник директора з виховної роботи Л.М.Мельник наголосила на необхідності спільної роботи школи і сім’ї по духовно-моральному вихованню учнів школи. |
||
Про особливості підліткового віку та небезпеки, які чатують на батьків в цей період розвитку їхніх дітей розповідала соціальний педагог Л.Г. Білик. Практичний психолог І.В.Мислюк роз’яснювала психологію особистісних і міжособистісних конфліктів та як знайти спільну мову з підлітками. |
|||
На збори запросили також представника ПТУ №8 В.В.Процюк, яке вже не вперше приймає на навчання випускників нашої школи, де вони здобувають професію та путівку в подальше самостійне життя. |
||