Стан викладання математики
Відповідно до річного плану роботи школи, перспективного плану контролю за станом викладання навчальних дисциплін в закладі, адміністрацією спільно з членами динамічної групи педагогів впродовж жовтня-грудня 2012/2013 навчального року вивчався стан викладання математики в школі.
Підводячи підсумки контролю, з аналітичною доповіддю на січневому засіданні педагогічної ради виступила заступник директора школи з навчально-виховної роботи Наталія Василівна Ткачук.
В рамках вивчення даного питання паралельно шкільною комісією з моніторингу проведено: дослідження рівня сформованості елементарних математичних навичок у малюків дошкільного віку (за результатами роботи на заняттях з ФЕМУ), якості навчальних досягнень учнів 3-9 класів з математики (за результатами контрольних замірів), здійснено перевірку обчислювальних навичок учнів початкової школи та 5-6 класів (наказ від 30.10.2012 №114-О).
Основна увага перевіряючих акцентувалася на дотриманні педагогами дошкільних груп, початкової школи та тих, які викладають математику в основній школі, державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів. В ході перевірки вивчалася також робота педагогів з ведення шкільної документації. З цією метою було перевірено класні журнали, календарно-тематичні та щоденні плани, робочі зошити учнів, зошити для контрольних робіт (наказ від 28.11.2012 №128-О).
Членами динамічної групи, відповідно до наказу від 10.09.2012 № 86-О «Про організацію контролю за станом викладання, вивченням рівня навчальних досягнень школярів з математики», здійснено аналіз навчально-методичного забезпечення викладання математики в закладі.
Впродовж І семестру, з метою детального вивчення стану викладання математики, дослідження якості навчальних досягнень школярів адміністрацією закладу відвідано6 53 уроки (з них 6 демонстраційних); 16 самопідготовок; 4 позакласні заходи з математики (в тому числі захист учнівського проекту в 9 класі).
Результати перевірки показали, що вчителі математики С.М.Ткачук, Н.Б.Борлодян, класоводи Ю.С.Курик, С.О.Процюк, О.Р.Бондаренко, К.С.Чепіль, Л.А.Аузяк, О.Д.Левицька мають високу професійну підготовку, якісно володіють як методикою викладання свого предмету, так і специфікою роботи з дітьми, які мають вади слуху та затримку психічного розвитку.
Захоплюючими для учнів основної школи стали позакласні математичні заходи: вікторина між учнями 5 і 6 класів «Лабіринтами країни Математики» (С.М.Ткачук, Н.Б.Борлодян) та математична гра «Найрозумніший» (С.М.Ткачук).
Важливе місце в роботі з малюками дошкільного віку надається педагогічному керівництву з боку вихователя. Завдяки систематичній роботі вихователів Л.І.Проц, І.Д.Петровської, Г.Я.Маньковської та Л.В.Ступак діти дістають елементарні уявлення про множину, число, відношення розмірів, про найпростіші геометричні фігури, вчаться орієнтуватись у часі та просторі. Вони оволодівають обчисленням, класифікують предмети за назвою, певною ознакою, будують серіаційний ряд, опановують вимірюванням лінійних і об’ємних розмірів за допомогою умовної мірки, встановлюють кількісні відношення між числами – цілим і частиною.
Суттєва увага в закладі приділяється фаховому зростанню молодих фахівців. З практичними рекомендаціями познайомила педагогів дошкільних груп та підготовчих класів вихователь-методист Л.І.Проц під час проведення консультації з проблеми «Дидактичні ігри та вправи з логічним навантаженням на заняттях та поза ними».