Формування творчого потенціалу особистості учня
Протягом жовтня місяця відповідно до плану внутрішкільного контролю і керівництва в нашому заклад вивчалось питання «Формування творчого потенціалу особистості учня школи (комунікативні та творчі компетентності) в контексті розвивального навчання і виховання». Педагоги, що входили до складу творчої динамічної групи спостерігали, досліджували, контролювали діяльність своїх колег з даного питання. Узагальнену аналітичну інформацію вони презентували на засідання педагогічної ради у формі круглого столу.
З доповіддю на тему: «Формування комунікативних та
творчих компетентностей учнів закладу, виходячи із завдань виховної системи
школи «Школа розвитку особистості» виступила заступник директора з виховної
роботи
Людмила Михайлівна
Мельник. В своїй промові вона підкреслила, що
актуальність теми нашої педради обумовлена сучасними тенденціями в освіті.
Сьогодні школа повинна забезпечити формування і розвиток інтелектуальної,
творчої і ініціативної особистості, здатної жити в принципово нових умовах,
реалізувати себе у житті, бути успішною і сприяти розвитку суспільства.
«Формування комунікативних та творчих компетентностей учнів закладу, виходячи із завдань виховної системи школи» (Мельник Л.М., заступник директора з виховної роботи);
«Емоційне
спілкування дітей 3-5 років - основа розвитку комунікативних компетентностей
дошкільнят» (Маньковська Г.Я., вихователь дошкільного відділення);
«Комунікативна функція мови, розвиток культури
мовлення через мовні та дидактичні ігри учнів початкової школи» (Левицька О.Д., вихователь початкової школи);
«Формування
комунікативних та творчих компетентностей через проектну діяльність» (Стасюк М.І., вихователь основної школи);
«Про врахування атестаційною комісією
результативності роботи педагогічних працівників, які атестуються у 2011/2012
н.р.» (Ткачук Н.В., заступник
директора з навчально-виховної роботи);
«Про роботу шкільної психолого-медико-медагогічної комісії» (Бондаренко О.Р., голова шкільної ПМПК);
«Засвоєнні ввічливих форм спілкуванні, розвиток
мовленнєвого етикету старшокласників на уроках української мови та літератури» (Лушпай Т.В., вчитель української мови);
«Розвиток комунікативних компетентностей в
позаурочний час (екскурсії, класні години, прогулянки, спілкування)» (Семенова О.Л., вихователь основної
школи);
Школа повинна не лише дати учням певний обсяг знань і вмінь, але й сформувати людину, здатну творчо мислити, приймати рішення, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, адаптуватися до умов життя, здатну до мобільності, швидкої зміни соціальних ролей, тобто бути людиною компетентною. Для дітей з особливими потребами, якими є наші вихованці, провідна роль належить комунікативній компетентності, що вимагає не лише вміння спілкуватися рідною мовою, а й характеризується умінням взаємодіяти з людьми, умінням слухати, сприймати і відтворювати інформацію, вести діалог, брати участь у дискусіях, умінням переконувати і відстоювати свою точку зору, тобто спілкуватися.