Комунальний заклад «Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр «РОДИНА»

Субота, 27.04.2024, 15:52

| RSS
Головна | Впроваджуємо здоров’язберігаючі технології
Меню сайту

#StopBullyng

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com


 

     Впроваджуємо здоров’язберігаючі технології

 

    Створення комфортного, психологічно безпечного розвивально-освітнього середовища, у якому дитина має можливість вільного самовиявлення та індивідуального творчого розвитку, пошук ефективних методів оздо­ровлення дошкільників є першочерговим завданням педагогів-дошкільників комунального закладу «Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2». Тому вихователь дошкільної групи Олена Євгеніївна Козар у своїй практиці активно застосовує технології сендплей, що з англійської дослівно означає «пісочна гра».

    Своїм досвідом Олена Євгеніївна поділилась з колегами під час консультації на тему «Піскотерапія – її застосування в роботі з дітьми».

 

   

 

    Педагоги, присутні на консультації, переконались, що метод сендплей при зовнішній простоті має великі можливості. Якщо розглядати педагогічні й психологічні аспекти використання піску, то важко його пе­реоцінити — це й неперевершене за своїми можливостями предметно-ігрове середовище, і чудовий сенсорний матері­ал,  і природний ма­теріал для образотворчої діяльності, експе­риментування, конструювання, творення, піз­нання.

    Для результативної роботи з підгрупою дітей вихователь обладнала спеціальну пісочницю - дерев'яний ящик розміром 90x70x10см, дно та бортики якого пофарбова­но у синьо-блакитний колір. Дно символізує воду, бортики — небо.

 

   

 

    На поличках до цього ящика зберігається набір ігрових матеріалів: лопатки, широкі щіточки, сита, воронки; різноманітні пластикові пасочки різної величини — геоме­тричної форми, у формі тварин, транспортних засобів, лю­дей тощо; мініатюрні іграшки висотою 5-8 см; іграшки із «кіндер-сюрпризів»; набори іграшкового посуду та меблів; різноманітні будівлі; залишкові матеріали — камінці, мушлі, гілочки, палички, великі ґудзики, трубочки для коктейлю тощо.

    Перенесення традиційних навчальних і розвивальних завдань у пісочницю дає додатковий ефект. З одного боку, суттєво підвищується мотивація дитини до занять. З іншого — розвиток пізнавальних процесів відбувається інтенсивніше й гармонійніше. А якщо врахувати, що пісок має чудову властивість «заземлювати» негативну психічну енергію, то в процесі навчальної роботи відбувається й гармонізація психоемоційного стану дитини.

 

   

 

    Ігри з піском дають дитині змогу відчути себе впевненою і вмілою. У пісочниці створено оптимальні умови для розвитку творчого потенціалу дитини, активізації її просторової уяви, образно-логічного мислення, тренування дрібної моторики рук. У процесі колективних ігор дитина усвідомлює морально-етичні норми, у неї формується гармонійний образ світу.

    Дорослі можуть бути впевнені: якщо у дитячому пісочному господарстві все спокійно, то й на душі у дитини спокій і гармонія.

 

 

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2024