Структура і напрямки роботи школи - Наша школа - Як ми вчимо і вчимося - Чернівецька спеціальна школа №2

Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

П`ятниця, 20.01.2017, 13:53

| RSS
Головна | Як ми вчимо і вчимося
Меню сайту

Категорії розділу
Наша школа

Авторизація

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Олександр Скубак,

продюсер, адміністратор

Ніна Скубак,

менеджер, ньюсмейкер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com


Головна » Статті » Наша школа

Структура і напрямки роботи школи

 

 

Головна мета закладу – розвиток і формування фізично та морально здорової особистості дитини-інваліда, забезпечення якісного рівня навчальних досягнень учнів школи, їх соціально-психологічної реабілітації з метою підготовки до повноцінного життя в сучасному суспільстві.

 

Структура навчального закладу – трирівнева. Вона складається з:

- дошкільного відділення (на сьогодні – це 2 групи, в яких навчаються 18 малюків 3-6 річного віку);

- початкової школи (початковий та 1-4 класи, в яких налічується 41 учень молодшого шкільного віку);

- основної школи (базову освіту та допрофесійну підготовку здобувають 62 учні 5-10 класів).

 

Основні проблеми, над якими працюють педагоги школи:

- формування і корекція розмовної мови учнів на основі розвитку збереженої слухової функції з метою використання слуху: в навчальному процесі – як засобу пізнання та мислення, в позаурочний час – для сприйняття мови оточуючих та спілкування з ними;

- формуванняключовихжиттєвих компетенцій слабочуючих учнів школи через проектну діяльність;

- всебічний розвиток та формування особистості слабочуючих дітей;

- створення додаткових умов для розвитку творчого потенціалу особистості дитини за рахунок диференціації та індивідуалізації навчально-виховного процесу, розширення мережі гуртків, секцій, об'єднань за інтересами;

- становлення особистості дитини-інваліда шляхом удосконалення складових її духовності;

- використання комп'ютерних і телекомунікаційних технологій як ефективних засобів соціальної адаптації дітей з вадамислуху в чуюче середовище з метою розкриття їхніх інтелектуальних здібностей та творчих можливостей.

 

Основні напрямки роботи школи:

- здійснення компенсуючого корекційно-розвиваючого навчання і виховання дітей на основі розроблених індивідуальних освітньо-розвивальних маршрутів (шкільна ПМПК);

- розробка, апробація адаптованих і авторських програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень слабочуючих учнів через роботу цільового проекту „Перспектива" ;

- підготовка учнів до самостійного свідомого вибору майбутньої професії через участь у цільовому проекті „Свідомий вибір";

- внутрішкільний моніторинг: свідома оцінка і взаємокорекція спільної діяльності педагогічного колективу через застосування ефективних напрямків моніторингового сервісу.

 

Кадрове забезпечення

У закладі працюють досвідчені, щирі люди, які покликані навчати, виховувати, дбати про здоров'я слабочуючих учнів.

Кадрове забезпечення навчального закладу здійснено у повній відповідності з робочим навчальним планом спеціальної школи для слабочуючих дітей з українською мовою навчання за 5-денним режимом роботи.

 

Категорія: Наша школа | Додав: ninaskyback (15.06.2010)
Переглядів: 1539
Офіційні сайти

Відео блок
 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017