Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Четвер, 24.08.2017, 10:49

| RSS
Головна | Засідання педагогічної ради школи
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com


   

Засідання педагогічної ради школи


1 листопада відбулось засідання педагогічної ради школи з проблеми «Нові технології в корекційно-відновлювальній роботі педагога-дефектолога з дітьми, яким діагностовано зниження слуху та відставання в мовленнєвому розвитку».

З доповіддю на вищевказану тему виступила інструктор слухового кабінету Ніна Григорівна Скубак, де вона відмітила, що суспільна потреба спонукає сучасну школу, її вчителів та педагогів-науковців до пошуку нових педагогічних ідей і технологій, до поширення і запровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій.

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті проголошує, що лише за умови зростання освітнього потенціалу суспільства може бути забезпечене «впровадження нових і новітніх інформаційних технологій, що дасть змогу протягом наступних 10-15 років скоротити відставання у темпах розвитку, а з часом - суттєво наблизитися до рівня і способу організації життєдіяльності розвинутих країн світу».





  

Як принцип педагогіки – інноваційність, – повинна забезпечити умови розвитку особистості, особистісну ініціативу, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на свободу саморозвитку та досягнення особистої та суспільної мети.

Для досягнення такого рівня в педагогіці, зокрема в сурдопедагогіці повинна неухильно зростати якість освіти, підвищуватися рівень знань і вмінь учнів, їхній розумовий, моральний і організаційний розвиток у відповідності до поставлених цілей. Для цього необхідно підвищувати рівень забезпечення навчальної діяльності, слухопротезування, надання освітніх послуг всім учасникам освітнього процесу.

Якість освіти тільки тоді може бути достатньою, коли вона відповідає освітньому стандарту. Проте вбачати «якість освіти» тільки в кількості позитивних оцінок у учнів, як це роблять деякі педагоги невірно. Інноваційна педагогіка вбачає належну якість освіти не лише в навчанні, а й у вихованні, ступені розвиненості особистості людини, яка навчається, її підготовленості до навчання

Як домогтися високої якості навчання на кожному уроці? Безперечно, це поєднання традиційних форм і методів з інноваційними підходами. Цей процес відбувається ефективніше коли він побудований на наукових засадах і є керованим. Сучасний урок - це, перш за все, урок на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою та завданнями.

В такому випадку суто інформаційне навчання треба поступово переводити на мотиваційне, коли на першому плані - свідома пізнавальна діяльність учнів а вчитель, спостерігаючи та проводячи додатково словникову роботу, тільки допомагає учням з порушенням слуху у кожній конкретній навчальній ситуації використовувати свої можливості та розвивати свої здібності, отримуючи впевненість у своїх діях. Тільки учень, який чітко уявляє, що він хоче від навчання, буде свідомо навчатися й активно засвоювати зміст освіти.

Якість роботи вчителя визначається авторитетом, майстерністю. У процесі навчання   основним критерієм ефективності педагогічної праці є засвоєння і застосування учнями  отриманих знань на базі розвитку творчого мислення.

Удосконалювання навчального процесу, підвищення вихованості дітей і майстерності вчителя прийнято вважати основними показниками ефективності уроку. Засвоєння знань, формування умінь і навичок на уроці - це не легкий процес. Усі педагоги переконані, що урок у сучасних умовах повинен носити творчий характер. Учитель повинен бути здатним розгледіти в кожній дитині ту іскорку творчості і таланту, яку зберігаючи і розвиваючи через спільну з дитиною працю на кожному уроці, він не тільки її зростить, закохуючи дитину у свій предмет, але й навчить трудитися.

Творчий вчитель часто змінює рамки структури, типу і методики традиційного уроку. Кожен тип уроку хоча і має свій особистий зміст - такі вчителі вносять свої корективи в методику вирішення окремих дидактичних задач на кожному етапі уроку.

Педагоги нашого закладу уже в цьому навчальному році, а саме в жовтні місяці провели ряд демонстраційних уроків, де вони продемонстрували свою творчість, креативність, інноваційність. Педагоги нашої школи уже декілька років поспіль не проводять жодного заходу без застосування мультимедійних презентацій.

Так, вчитель англійської мови Любов Іванівна Дутчак провела демонстраційний урок в 6-му класі на тему «My family», до якого вона провела велику підготовчу роботу: діти були залучені до проектної діяльності – намалювали малюнки на вказану тему, вивчили невеличкі віршики, пісеньки англійською мовою. Вчитель створила мультимедійну презентацію, яку вона вдало використала для організації діалогу між учнями на тему «Моя сім’я», застосувала музичні записи для проведення фізхвилинок, колективного проспівування пісень англійською мовою. Нетрадиційні методи роботи невимушено поєднувались вчителем із традиційними – роботою з підручником, роботою в зошитах. На уроці панувала невимушена атмосфера. Діти виконували завдання з емоційним піднесенням а у присутніх в класі вчителів створилось враження свята.






Вчитель жестової мови Валентина Петрівна Загута провела урок на тему «Мовні терміни» де вона працювала над розширенням тематичної жестової лексики, вчила дітей вірно відтворювати мовні терміни у жестових конструкціях, закріплювала знання учнів з української мови з таких тем, як «Будова слова», «Частини мови», «Розділові знаки», «Слова – антоніми», вчила правильно вживати закінчення слів, сприяла розвитку зв’язного мовлення, словникового жестового запасу. Діти читали вірші, прислів’я, супроводжуючи мову жестами, відповідали на запитання вікторини, грали в мовні ігри (гра «Виконай дії»).

Для пояснення нового матеріалу, а саме змісту слова «Термін» та закріплення розуміння значення цього слова, розуміння понять «медичні, географічні, фізичні, математичні, педагогічні, літературні та інші терміни», та поняття «термін» - як відрізок часу (термін зберігання продуктів, термін використання побутової техніки, термін перебування в лікарні та ін..), з метою залучення зорового сприймання для кращого засвоєння мовного матеріалу вчитель застосовувала мовні таблички, вчила користуватися тлумачним словником.

Під час проведення уроку Валентина Петрівна продемонструвала, що вона є грамотним педагогом, досконало володіє методикою викладання жестової мови, має багаторічний досвід спілкування з нечуючими учнями та їх батьками, добре розуміє психологію нечуючої дитини та користується авторитетом як серед дітей так і серед дорослих колег по роботі.




Вихователь Олена Лазарівна Семенова продовжує роботу над формуванням здоров’язберігаючих компетентностей наших слабочуючих учнів. Саме з цією метою вона провела спортивно-розважальне свято «Козацькому роду нема переводу!» метою якого було як розширення знань учнів про життя запорізького козацтва, виховання поваги до героїки наших пращурів, любові до рідного краю так і фізичне загартування, фізичний розвиток наших учнів. В ігрових умовах вихователь поглиблювала почуття відповідальності й обов’язку кожного учасника перед своєю командою, виховувала волю до перемоги, організованість та колективізм. Для створення відповідної святкової атмосфери вчитель створила яскраву мультимедійну презентацію, використала музику, спортивний інвентар.

Спортивне свято – це свято здоров’я. Отже, кожен з учасників та вболівальників спортивно-розважального свята отримав заряд бадьорості і зміцнив своє здоров’я.









Вчитель 1-А класу Наталія Степанівна Тютюнник при підготовці до уроку математики на тему «Число і цифра 7. Утворення числа 7. Написання цифри 7» враховувала вікові та психофізичні особливості своїх учнів. Урок вона розпочала з емоційного забарвлення, психологічної вправи «Усмішка до усмішки» - що налаштувало дітей  на позитив. Урок вчитель організувала у вигляді захоплюючої подорожі за мапою, яку намалювала сама. Тут були зупинки на «Острові Перевіряйко», «Горі наполегливості», «Річці каліграфії», «Галявині відпочинку», «Чарівному озерці», «Стежинці підсумковій». На уроці вчитель використовувала виготовлену власноруч яскраву наочність (плакати, демонстраційний матеріал, природничий матеріал), вірші, загадки, музичний супровід фізхвилинок, яких протягом заняття було дві. Виконання математичних завдань Наталія Степанівна  проводила в ігровій формі відповідно до віку та рівня розвитку своїх вихованців.






Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017