Комунальний заклад "Чернівецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 2"

Субота, 18.11.2017, 04:40

| RSS
Головна | Структура і напрямки роботи школи 11
Меню сайту

Авторизація

Офіційні сайти

Прогноз погоди

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Менеджмент сайту

Ніна Скубак,

адміністратор, ньюсмейкер

Олександр Скубак,

адміністратор, продюсер

e-mail:

cv.special.school.2@gmail.com


 

     Структура і напрямки роботи школи

 

    Головна мета закладу – розвиток і формування фізично та морально здорової особистості дитини-інваліда, забезпечення якісного рівня навчальних досягнень учнів школи, їх соціально-психологічної реабілітації з метою підготовки до повноцінного життя в сучасному суспільстві.

    Структура навчального закладу – трирівнева. Вона складається з:

  • дошкільного відділення (на сьогодні – це 2 групи, в яких навчаються 18 малюків 3-6 річного віку);
  • початкової школи (початковий та 1-4 класи, в яких налічується 41 учень молодшого шкільного віку);
  • основної школи (базову освіту та допрофесійну підготовку здобувають 62 учні 5-10 класів).

    Основні проблеми, над якими працюють педагоги школи:

  • формування і корекція розмовної мови учнів на основі розвитку збереженої слухової функції з метою використання слуху: в навчальному процесі – як засобу пізнання та мислення, в позаурочний час – для сприйняття мови оточуючих та спілкування з ними;
  • формуванняключовихжиттєвих компетенцій слабочуючих учнів школи через проектну діяльність;
  • всебічний розвиток та формування особистості слабочуючих дітей;
  • створення додаткових умов для розвитку творчого потенціалу особистості дитини за рахунок диференціації та індивідуалізації навчально-виховного процесу, розширення мережі гуртків, секцій, об'єднань за інтересами;
  • становлення особистості дитини-інваліда шляхом удосконалення складових її духовності;
  • використання комп'ютерних і телекомунікаційних технологій як ефективних засобів соціальної адаптації дітей з вадамислуху в чуюче середовище з метою розкриття їхніх інтелектуальних здібностей та творчих можливостей.

    Основні напрямки роботи школи:

  • здійснення компенсуючого корекційно-розвиваючого навчання і виховання дітей на основі розроблених індивідуальних освітньо-розвивальних маршрутів (шкільна ПМПК);
  • розробка, апробація адаптованих і авторських програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень слабочуючих учнів через роботу цільового проекту „Перспектива" ;
  • підготовка учнів до самостійного свідомого вибору майбутньої професії через участь у цільовому проекті „Свідомий вибір";
  • внутрішкільний моніторинг: свідома оцінка і взаємокорекція спільної діяльності педагогічного колективу через застосування ефективних напрямків моніторингового сервісу.

 

    Кадрове забезпечення

У закладі працюють досвідчені, щирі люди, які покликані навчати, виховувати, дбати про здоров'я учнів з особливими потребами.

Кадрове забезпечення навчального закладу здійснено у повній відповідності з робочим навчальним планом спеціальної школи для дітей з особливими освітніми потребами з українською мовою навчання за 5-денним режимом роботи.

Шкільний відео-блок

 

Copyright Aleck Skubak's Crew © 2017