Структура і напрямки роботи школи
Головна мета закладу – розвиток і формування фізично та морально здорової особистості дитини-інваліда, забезпечення якісного рівня навчальних досягнень учнів школи, їх соціально-психологічної реабілітації з метою підготовки до повноцінного життя в сучасному суспільстві.
Структура навчального закладу – трирівнева. Вона складається з:
- дошкільного відділення (на сьогодні – це 2 групи, в яких навчаються 18 малюків 3-6 річного віку);
- початкової школи (початковий та 1-4 класи, в яких налічується 41 учень молодшого шкільного віку);
- основної школи (базову освіту та допрофесійну підготовку здобувають 62 учні 5-10 класів).
Основні проблеми, над якими працюють педагоги школи:
- формування і корекція розмовної мови учнів на основі розвитку збереженої слухової функції з метою використання слуху: в навчальному процесі – як засобу пізнання та мислення, в позаурочний час – для сприйняття мови оточуючих та спілкування з ними;
- формуванняключовихжиттєвих компетенцій слабочуючих учнів школи через проектну діяльність;
- всебічний розвиток та формування особистості слабочуючих дітей;
- створення додаткових умов для розвитку творчого потенціалу особистості дитини за рахунок диференціації та індивідуалізації навчально-виховного процесу, розширення мережі гуртків, секцій, об'єднань за інтересами;
- становлення особистості дитини-інваліда шляхом удосконалення складових її духовності;
- використання комп'ютерних і телекомунікаційних технологій як ефективних засобів соціальної адаптації дітей з вадамислуху в чуюче середовище з метою розкриття їхніх інтелектуальних здібностей та творчих можливостей.
Основні напрямки роботи школи:
- здійснення компенсуючого корекційно-розвиваючого навчання і виховання дітей на основі розроблених індивідуальних освітньо-розвивальних маршрутів (шкільна ПМПК);
- розробка, апробація адаптованих і авторських програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень слабочуючих учнів через роботу цільового проекту „Перспектива" ;
- підготовка учнів до самостійного свідомого вибору майбутньої професії через участь у цільовому проекті „Свідомий вибір";
- внутрішкільний моніторинг: свідома оцінка і взаємокорекція спільної діяльності педагогічного колективу через застосування ефективних напрямків моніторингового сервісу.
Кадрове забезпечення
У закладі працюють досвідчені, щирі люди, які покликані навчати, виховувати, дбати про здоров'я учнів з особливими потребами.
Кадрове забезпечення навчального закладу здійснено у повній відповідності з робочим навчальним планом спеціальної школи для дітей з особливими освітніми потребами з українською мовою навчання за 5-денним режимом роботи.
|